16. Work and Travel pentru o vacanță

#jurnal de călătorie

Ziua 1

… Nu îmi vine să cred că mă pregătesc să fac asta… simt că mă aflu într-un vis atât de frumos, sincer nu vreau să se oprească tocmai acum… uite în mâinile mele chiar țin acel bilet magic, biletul care mă va duce în America… deci este real… trebuie să fie real…
M-am urcat în avion, mă abțin să nu îmi cadă cele câteva lacrimi care și-au făcut loc la colțul ochilor și mă gândesc la țara pe ale cărei pământuri voi păși în scurt timp, simt o urmă de tristețe pentru că îmi părăsesc țara, dar cu toate acestea visele mele nu îmi permit să renunț… trebuie să învăț și cel mai important trebuie să duc acest proiect la bun sfârșit.
Totul a început cu câteva luni în urmă când o colegă ne-a prezentat programul work & travel USA, la acel moment nici nu îmi puteam imagina că eu voi participa la un astfel de proiect, dar cu puțină muncă și cu ajutorul celor de la Vacanțe Speciale visul a devenit realitate, iar eu mă aflu în drum spre America.
Fiind studentă la Facultatea de Automatică, Calculatoare și Informatică, am decis să optez pentru un post de Games Operator, pe lângă faptul că sunt o persoană care iubește jocurile de orice fel, mai am și câteva cunoștiințe de programare, dobândite în timpul cursurilor. Am optat pentru una dintre firmele propuse de cei de la Vacanțe Speciale, mai exact vorbind pentru Luna Park at Coney Island, sunt foarte curioasă cum va fi ca să lucrez într-o altă țară decât România și mai ales pe o meserie ca aceasta. Pentru călătorie am ales unul din acele circuite cu avionul puse la dispoziție de Vacanțe Speciale.
Se pare că am ajuns, deja pot să trag în piept aerul rece pe care New York-ul ni-l oferă în această zi, o dată cu el se pare că și visele mele s-au trezit la viață, dacă este un vis vă rog: nu mă treziți.

Ziua 2

Încă sunt uimită, nu îmi vine să cred! Muncesc într-un Parc de Distracții, sinceră să fiu nu știu cum mă abțin să nu testez chiar eu minunatele lor mașini, dar acum sunt la muncă și nu am voie, cu siguranță prima mea zi liberă va fi petrecută aici! Știam că voi avea parte de muncă și distracție în această vacanță, dar nu mă gândisem că distracția va fi atât de aproape de mine.
Acomodarea a fost puțin mai grea, tendința de a vorbi în română este mare, dar am trecut deja peste primii pași, nu pot spune că serviciul meu este unul greu trebuie în primul rând să atrag oamenii să testeze cât mai multe jucării din parc și mai mult decât atât să le ofer câștigătorilor premiile. Momentan nu a fost necesar să testez aparatele să văd dacă funcționează, dar știu că va fi nevoie și de asta. Tocmai vine supraveghetorul și trebuie să îi predau fișa, ne vedem mâine jurnalule.

…….

Ziua 5

Astăzi am câteva ore libere, dacă este nevoie mă voi întoarce mai devreme la serviciu, dar sper să nu fie necesar, am testat deja parcul de distracții, cu toate cele 19 atracții, și am plecat împreună cu Andreea, o colegă venită tocmai din Buzău, spre Parcul Acvatic, fiind încă la început nu știm cât de mult ne putem aventura. Abia așteptăm să descoperim această destinație.

Ziua 31

A trecut o lună de când am venit în acest loc și deja m-am îndrăgostit de el, Andreea se gândise să renunțe, dar cei de la Vacanțe Speciale au reușit să o convingă că face o greșală foarte mare, se pare că momentan lucrurile stau bine. Am reușit să mai vizităm foarte multe parcuri aici, este minunat faptul că au atâta verdeață împrejur.
Am vorbit cu șeful nostru și am decis ca luna viitoare să ne luăm liber o săptămână pentru a putea vizita toate atracțiile turistice pe care New-York-ul le oferă.

…….

Ziua 70

Astăzi am plecat în excursie, deja ne apropiem de Statuia Libertății, vom merge să facem poze, iar mai apoi ne vom îndrepta și către Empire State Bilding, de unde promit să îți aduc un selfie. New York-ul ne prezintă foarte multe atracții sper doar să reușim să le vedem pe toate. Grupul nostru s-a mărit pentru că între timp am reușit să ne facem mai mulți prieteni în America, câteva cupluri au decis să ne însețească și ele, va fi o excursie de neuitat.

Ziua 112

Ne apropiem cu pași repezi de ziua în care vom fi nevoiți să plecăm de aici, deja în aer se simte tristețea, ne-am obișnuit să fim o echipă, să ne apărăm unul pe altul, să ne ajutăm peste tot,am devenit o mare familie, iar gândul că ne vom despărți ne întristează pe toți, chiar dacă ne vom întoarce peste un an, totuși o perioadă foarte mare de timp vom sta separați și asta ne întristează. Astă seară am organizat o petrecere surpriză, pentru că este ziua Alexandrei, ea nici nu bănuiește ce o așteaptă.

Ziua 122

Ziua plecării a sosit, din păcate, de data aceasta nu îmi mai ascund lacrimile le las să curgă, cu toții plângem, tuturor ne pare rău că acest grup se va sparge, am promis să ținem în continuare legătura unii cu alții pe conturile de facebook. De data aceasta am luat loc lângă Alexandra și mă gândesc la prima zi când am ajuns aici, tot cu același avion am sosit, dar cu toate acestea nu am vorbit una cu alta, acum ne-am promis să ne vedem cât mai des.

Deja văd România, îmi pare bine că o să îmi revăd familia și țara, dar o parte din inima mea va rămâne cu acel grup de nebuni format în acea minunată vară în care am participat la programul work and travel, mulțumesc Vacanțe Speciale pentru această ocazie și cu siguranță ne vom revedea în curând.
Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2015.

One Comment

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.