Recenzie: „Ultimul viking” – O.G. Arion

Autor: O.G. Arion

Editura: LIBREX PUBLISHING

Categorie: Literatura Română

La vânzare pe: Librăria Online Libris

Seria: Nemuritor

Alte volume: „Te voi găsi”, „Dincolo de timp”, „Prin cenușă de visuri”, „Pentru că eu sunt. Pentru că tu ești

Bine ați revenit pe blogul meu! Așa cum probabil deja știți săptămâna trecută am început să citesc cartea „Ultimul viking”, primul volum din seria „Nemuritorii”, semnat O. G. Arion. Am primit acest volum de la Librăria Online Libris și am fost cucerită de el. Trebuie să mărturisesc că sunt o fană foarte mare a cărților cu și despre vampiri. Mereu îmi place să mă pierd în „lumea” lor și să trăiesc alături de personaje aventuri palpitante. Cu toate acestea cartea lui O. G. Arion m-a cucerit într-un mod unic, este ca și când ai începe să mănânci un corn cu ciocolată, începi cu gustul cornului și pe măsură ce ajungi la ciocolată îți dorești să mănânci și mai mult. Așa este și acest volum, începe cu detalii minore pentru ca mai apoi să te conducă spre un tărâm încă nedescoperit.

Ultimul viking” nu este doar o carte despre personaje supranaturale, ci  este și o carte foarte bine documentată. Datorită combinației dintre real și fabulos, istorie și spectaculos de multe ori am crezut că toate acestea pot fi reale. Oana Arion s-a documentat foarte mult înainte de a crea acest volum și a combinat atât de bine informațiile încât este foarte greu să ieși din această lume a irealului.

FRAGMENT:

• „… Nemuritorii au închis trecerile spre dimensiunea lor. Doar elfii au rămas în legătură cu Pangeea- tărâmul blestemat.

• Și cum istoria se repetă, oamenii s-au revoltat din nou, nu toți, doar câțiva, de data aceasta împotriva elfilor. Războiul care a urmat a dus la divizarea continentului ca urmare a violenței bătăliei. Se spune că aceia care s-au numărat printre conducătorii revoltei au fost un bărbat, pe nume Adam, și soția sa, Lilith.

• Acel Adam?

La început m-am simțit reticentă, am avut impresia că va fi o carte foarte simplă, dar mai apoi nu m-am mai putut despărți de ea. Nici nu știu când am citit toate acele capitole, pur și simplu îmi doream tot mai mult o dată cu fiecare pagină. Acum am terminat cartea, dar îmi doresc deja să citesc și celelalte volume. Tot din seria „Nemuritorii” mai fac parte și: „Te voi găsi”(volumul II), „Dincolo de timp”(volumul III), „Prin cenușă de visuri”(volumul IV), iar în curând va apărea și „Pentru că eu sunt. Pentru că tu ești” (volumul V) care este de asemenea și finalul frumoasei povești de iubire.

Ultimul viking” începe prin prezentarea protagonistei principale, Victoria, o tânără care decide să preia restaurantul bunicului său și să renunțe la a profesa ca și medic veterinar. Totuși lucrurile par să ia o întorsătură foarte ciudată atunci când cu o zi înainte de deschidere un bărbat moare în fața restaurantului, iar din câte se pare Victoria este singurul martor. Bărbatul, înainte de a muri, îi oferă tinerei un obiect foarte prețios, lucru care o va ajuta să descopere o lume cu totul și cu totul nouă. La Victoria mi-a plăcut foarte mult ușurința cu care acceptă totul, sinceritatea cu care vorbește despre fiecare eveniment și calmul de care dă dovadă.

În acest volum mi-a plăcut triunghiul amoros creat de autoare, aproape că la fiecare pas ajungi să îți schimbi părerea cu privire la personajul masculin cu care va rămâne tânăra în final. De ea sunt atrase trei persoane: Arrio, un vampir, Ian, ultimul viking, și Liam, un simplu om care este și polițist, acum întrebarea care se pune este pe cine iubește ea? Pe vampirul care i-a invadat intimitatea? Pe polițistul care vrea să o știe mereu în siguranță? sau pe vikingul care pur și simplu este fascinat de ea?

Oana Arion reușește să ne ofere și pasaje amuzante, de foarte multe ori am trecut de la tristețe și spaimă direct la râsete. Modul în care sunt prezentate evenimentele este unul inedit pentru mine. Cartea ascunde multe secrete, în fiecare capitol ești invitat să afli ceva nou, să trăiești o experiență captivantă. Vorbim despre o carte care combină cu succes: personajele fantastice, cărțile polițiste, umorul și romantismul, mai pe scurt are tot ce ți-ai putea dori de la o carte.

FRAGMENT:

• „Ce s-a întâmplat de fapt? am spus eu repede, încercând să schimb subiectul, pentru că atingerea degetelor lui îmi făcuse inima să zvâcnească dureros, ca și când Arrio mi-ar fi atins un nerv.

• Păi am venit, am găsit ușa descuiată și v-am surprins, pe tine și pe polițistul tău făcând niște chestii scandaloase, zise el încercând să pară serios.

• Oh, ești imposibil! am pufnit eu simțind că îmi iau obrajii foc.

• Serios, Victoria, mă simt rănit! Credeam că ți-am demonstrat la rândul meu … cum era? … ah, da … „ce am vrut să îți fac din prima clipă în care te-am văzut”.

La final cel mai mult mi-a plăcut că au adăugat și detalii despre Legenda lui Egill Skallagrimsson, legendă în jurul căreia s-a desfășurat tot firul narativ.

Dacă vă doriți să aflați mai multe despre cum vor decurge lucrurile din viața Victorie după ce va afla mai multe despre lumea nemuritorilor  vă invit să citiți „Ultimul Viking” – O.G. Arion. Cartea aceasta și celelalte volume din seria „Nemuritorii” le puteți achiziționa de pe Librăria Online Libris. Acum au transport gratuit la comenzi de peste 30Ron, așa că eu zic să nu mai așteptați, ci să le adăugați în coșul de cumpărături.