Nume: Ultima vrajitoare din Transilvania Vol I – Contesa Aneke

Autor: Cristina Nemerovschi

Editura: Herg Benet

Categorie: Literatura Română

An apariție: 2017

La vânzare pe: Librăria online Libris

Bine v-am regăsit! Dacă mă urmăriți pe Instagram sau facebook probabil deja ați observat că am primit o nouă carte de la Librăria online Libris. Numele ei este „Ultima vrajitoare din Transilvania Vol I – Contesa Aneke” și este o carte apărută chiar în acest an. P.S. pe Librăria online Libris găsiți și celelalte două volume ale acestei serii.

Atunci când am luat cartea „Ultima vrajitoare din Transilvania Vol I – Contesa Aneke” m-am gândit că este ceva mai în genul „Jurnalele Vampirilor” sau „Vampirii din Morganville”, dar desigur cu o vrăjitoare, lucrurile nu au stat chiar așa. Cartea în primele pagini nu a reușit să mă cucerească foarte mult mai ales că se axa în principal pe problemele tinerei Alexandra și nu pe povestea lui Aneke. O dată cu trecerea capitolelor însă povestea începea să capete contur, iar asemănările dintre cele două fete erau uneori înfiorătoare.

„You’re a beast, evil one Abouve your head lays a star In your heart is buried the jewel Of a serpent who wished to die Your red long tongue has her poison And you will spread it as you breed In unique transylvanian ream Conceiving the creed of all creeds Depart now on your bright wings The world envy The skies have always seduced you Precious Queen And you know your time has come To fly away with me, so far…” (Monspeel, Vampiria) Asa incepe cea mai nou carte primita de la @librariaonlinelibris. #ultimavrajitoaredintransilvania #ultimavrajitoaredintransilvaniavol1 #contesaaneke #cristinaneverovschi #librariaonlinelibris #hergbenet #teenfiction #notiteleionelei #cemaicitim #cartenoua #blogger #bloggerciteste

O postare distribuită de Popescu Ionela Mihaela (@popescuionelamihaela) pe

Alexandra este o tânără rebelă, o tânără care nu vrea să renunțe la iubirea sa pentru Răzvan, copilul dintr-o altă căsătorie al tatălui său vitreg. Mama sa consideră această iubire un lucru rău așa că decide să o trimită tocmai în satul V., sperând că fata va uita de iubirea pentru Răzvan. Cu toate acestea Alexandra se arată tot mai interesată de povestea contesei Aneke, cu care găsește tot mai multe lucruri în comun. Vorbim despre două tinere pe care le despart câteva sute de ani, dar care parcă împart aceeași soartă. Discutăm despre o dragoste interzisă, despre o tânără care reușește să se îndrăgostească nebunește de fratele ei vitreg și desigur despre cum este văzută o astfel de relație de cei din afară.

Cartea „Ultima vrajitoare din Transilvania Vol I – Contesa Aneke” reușește însă să ne cucerească și prin descrieri, recomand citirea ei undeva afară, unde să nu fiți perturbați de telefoane sau de internet. Există multe fragmente în care chiar ai impresia că te afli lângă protagoniști. Mi-a plăcut și faptul că această carte reușește să surprindă imaginea unui sat tipic românesc. Din ecuație nu lipsesc nici vrăjitoarele, nici reîncarnările și nici persoanele cu puteri deosebite. Cum se va descurca Alexandra o dată ce a primit toate informațiile rămâne însă de văzut.

Descrierea cărții:

Alexandra, o adolescenta rebela, este trimisa de parinti sa isi petreaca vacanta de vara intr-un sat din Transilvania, pentru a fi indepartata de o iubire considerata imorala. Odata ajunsa in V., ea este atrasa de povestile localnicilor legate de o crima savarsita in urma cu mai mult de un veac: contesa Aneke fusese acuzata de incest si vrajitorie si ucisa in padure. Alexandra porneste pe urmele contesei, hotarata sa afle ce s-a intamplat cu adevarat. Castelul ascunde mistere la fiecare colt… Pe masura ce fapte si personaje stranii ies la iveala, Alexandra isi da seama ca are in comun cu frumoasa vrajitoare mai mult decat si-ar fi imaginat, inclusiv iubirea ei secreta si interzisa. Va reusi Alexandra sa salveze aceasta iubire si in final propria viata, sau va avea soarta tragica a Anekei?

Doua lumi distincte se intrepatrund: lumea adolescentilor de azi, cu Facebook, concerte rock, tatuaje si pierce-uri, si lumea contesei disparute, cu intrigi de curte si povesti uitate.

Un mistery romance in tonuri intunecate despre incest, superstitii, tradari, secrete, legende transmise peste veacuri.

Problema cea mai mare se pune însă în momentul în care sătenii își dau seama de asemănarea Alexandrei cu contesa Aneke. Va reuși ea să scape de probleme? Oare mentalitatea oamenilor s-a schimbat o dată cu trecerea anilor sau își vor dori să o ardă și pe ea pe rug? Ce s-a întâmplat cu adevărat în noaptea în care Aneke a murit? Dacă vă doriți să aflați răspunsul la aceste întrebări vă invit să citiți „Ultima vrajitoare din Transilvania Vol I – Contesa Aneke”.

De ce Librăria Online Libris?

Pentru că de aici aveți ocazia de a cumpăra toate cele trei volume ale trilogiei „Ultima vrăjitoare din Transilvania” la un super preț. În plus vă puteți bucura de multe alte titluri la fel de interesante ca acesta, o simplă căutare pe site-ul lor vă va aduce mult mai aproape de cele mai interesante cărți. În plus vorbim despre volume cartonate ce vor rezista peste ani și vor completa cu succes biblioteca voastră.

Chiar dacă în acest moment nu aveți un buget la dispoiție eu vă invit să vă abonați la site-ul lor pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte și promoții. Nu cred că există persoană care să spună că are prea multe cărți, eu consider că un om trebuie să citească cât mai mult și tocmai de aceea trebuie să aibă în vedere o astfel de librărie. Doar câteva click-uri vă mai despart în acest moment de cartea mult visată.