Iti doresti un SOMN LINISTIT? Iata 3 SFATURI care te ajuta sa te odihnesti mai bine!

Numeroase studii au demonstrat, de-a lungul anilor, ca privarea de somn poate impiedica buna efectuare chiar si a celor mai simple activitati zilnice. Cu toate acestea, specialistii nu pot oferi un motiv clar pentru care se intampla acest lucru si nu s-a descoperit inca fapul pentru care lipsa de somn iti poate afecta viata intr-un fel sau altul. Iti doresti un somn mai linistit? Descopera, in cele ce urmeaza, ce poti face pentru a te odihni corespunzator.

Iata ce trebuie sa faci pentru un somn odihnitor:

  1. Creeaza-ti un ritual inainte de somn!

Este esential ca, inainte de somn, sa nu faci nimic din ce te-ar putea indispune sau te-ar putea impiedica sa adormi. Daca iti place sa faci exercitii fizice, asigura-te ca le faci cu cel putin trei ore inainte de a merge sa dormi, pentru ca acestea te energizeaza si iti pun sangele in miscare, ceea ce ar putea sa fie un inconvenient, daca vrei sa te odihnesti corespunzator. De asemenea, incearca sa faci lucrurile care te relaxeaza, cum ar fi sa citesti, sa bei o cana de ceai sau sa iti faci un masaj. Pentru acest lucru, iti poti cumpara o crema de corp de aici https://www.sabon.ro/ro/produse/612-Creme-de-corp, iar mirosul ei iti va rasfata simturile in mod garantat. Te va ajuta sa uiti de stres si de grijile adunate peste zi, astfel incat sa mergi la somn cu mintea limpede si pregatita de odihna!

 

  1. Ai grija la temperatura camerei!

Ti s-a intamplat vreodata sa nu poti dormi, chiar daca erai extrem de obosita? Ei bine, este posibil ca acest lucru sa fi fost cauzat de temperatura incaperii in care dormeai, care nu trebui sa fie nici prea crescuta, dar nici prea scazuta. Multi oameni fac greseala de a dormi in incaperi cu o temperatura foarte ridicata. Temperatura ideala din camera in care te odihnesti ar trebui sa fie apropiata de temperatura corpului tau. Nu trebuie sa iti faci griji prea mari in privinta acestui lucru, pentru ca sistemele de incalzire moderne pot fi controlate cu ajutorul unui device, cum ar fi telefonul si poti, in acest fel, sa iti setezi temperatura potrivita. Totusi, ai grija ca telefonul tau sa nu se defecteze si intra pe https://mobilefix.ro/ pentru servicii de mentenanta. Te asiguri ca poti controla temperatura camerei tale in permanenta!

 

  1. Pastreaza-ti o alimentatie sanatoasa! 

Este bine cunoscut faptul ca mancatul inainte de somn poate sa afecteze atat felul in care adormi, cat si somnul in sine, deoarece atunci cand mananci, stomacul are nevoie de un anumit timp pentru a digera mancarea. Astfel, din cauza faptului ca acesta lucreaza, te impiedica sa adormi sau sa dormi linistit. Totusi, si ceea ce consumi pe toata durata zilei poate sa iti afecteze somnul. Printre aceste lucruri se regasesc mancarurile picante si acidulate, alcoolul sau cofeina. De asemenea, nicotina aflata in tigari poate avea un efect asemanator, mai ales daca fumezi inainte somn.

 

Vei vedea ca, odata puse in practica, aceste sfaturi vor schimba felul in care dormi in mod radical, somnul tau fiind mult mai odihnitor!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.