Recenzie: „Te voi găsi” – O.G. Arion

Autor: O.G. Arion

Editura: LIBREX PUBLISHING

Categorie: Literatura Română

La vânzare pe: Librăria Online Libris

Seria: Nemuritor

Alte volume: Ultimul viking”, „Dincolo de timp”, „Prin cenușă de visuri”, „Pentru că eu sunt. Pentru că tu ești

Bine v-am regăsit, dragi cititori. Articolul acesta este foarte important pentru mine deoarece este al 1000-lea articol de pe acest blog, dar și pentru că este  recenzia celui de al doilea volum al seriei „Nemuritor”, intitulat „Te voi gasi” și semnat O. G. Arion. Am primit acest volum de la Librăria Online Libris și trebuie să vă mărturisesc că am așteptat cu nerăbdare puțin timp liber pentru a putea începe să îl citesc.

Ca de obicei O. G. Arion ne întâmpină cu o carte captivantă, iar povestea dintre Victoria si Arrio continuă. Pentru cei care se află pentru prima oara pe blogul meu trebuie să vă spun că seria „Nemuritorul” aduce în prim-plan povestea de dragoste dintre Victoria, un om (oare atât de simplu pe cât crede ea?), și Arrion, un chipeș vampir. Seria însă nu se compară cu alte cărți despre vampiri, ea este mult mai bine documentată și te conduce mult mai ușor pe tărâmul fantasticului.

FRAGMENT:

Mi-am promis ca pe viitor, daca era posibil, sa nu ma mai arunc in aventuri sinucigase. Inca imi tremurau picioarele cand m-am prabusit pe un fotoliu in holul elegantului hotel din Dublin, dupa o calatorie mai mult decat periculoasa peste Canalul Manecii. Avionul se zguduia, scotand niste sunete ingrozitoare, in timp ce pilotul, care parea din fericire destul de competent ne asigura ca este doar o biata furtuna prin care vom trece fara probleme.

In timp ce Ian se ocupa de cazare m-am tarat pana la barul hotelului si mi-am comandat o cafea. Chiar aveam nevoie, dupa cele aproximativ patru ore de zbor. In timp ce imi savuram cafeaua in care barmanul imi picurase si cativa stropi de whisky – trebuia sa-mi amintesc sa-i multumesc pentru asta – mi-am rotit privirea in jur.

Decorul era foarte dragut: peretii erau zugraviti intr-un verde smarald si aveau stucatura alba, iar din loc in loc atarnau tablouri cu rame aurii reprezentand figurile unor personalitati istorice – banuiam eu – insa necunoscute mie. In bar unul dintre peretii laterali era facut din piatra de rau lustruita, iar scaunele inalte erau din piele verde-inchis. Hotelul nu impresiona atat prin marime, cat prin atentia pentru detalii si prin nota de eleganta discreta.

Cand Ian s-a apropiat in sfarsit de mine eram cufundata intr-o dezbatere filosofica in forul meu interior, ca sa zic asa, pe marginea diverselor stiluri arhitectonice.

Volumul „Te voi găsi începe prin prezentarea Victoriei, care participă la întâlnirea de 7 ani de la absolvire, avem ocazia de a cunoaște câteva persoane care i-au fost foarte apropiate în perioada liceului. Chiar dacă Victoriei i se pare că este ceva ciudat cu sora ei, Dodo, ea va începe să își facă probleme de abia la sfârșitul volumului.

Victoria trebuie să treacă acum peste perioada în care iubitul ei, Arrion, lipsește. Așa cum am citit în primul volum Arrion a plecat alături de Ian, ultimul viking, să împrăștie pe întreg globul o comoară blestemată și foarte periculoasă. Pentru că tânăra trebuia să aibă grijă de cafeneaua lăsată moștenire de bunicul său, vampirul a plecat singur. Cu toate acestea lunga despărțire pare că urmează să se sfârșească în curând.

Punctul culminant apare în momentul în care Victoria află cu stupoare că Arrion a dispărut și pornește în căutarea lui. Pe parcursul mai multor capitole vom descoperi personaje noi, unele dintre ele mai bune, unele mai puțin bune. De asemenea tânăra are ocazia de a învăța mai multe despre ea și despre lumea creaturilor fantastice. Faptul că are o legătură de sânge cu vampirul o va pune de câteva ori în pericol.

Va reuși oare Victoria sa îl salveze pe Arrion? Ce se va întâmpla oare atunci când un vampir original va fi ucis? Victoria este o persoana simpla sau are și ea puteri? Puteți afla toate acestea citind „Te voi găsi„. Găsiți acest volum, dar și următoarele pe Librăria Online Libris, nu uitați că în acest moment toate comenzile mai mari de 30 Ron beneficiază de transport gratuit.