Recenzie: „Lună Nouă” – Stephenie Meyer

Autor: Stephenie Meyer

Editura: RAO

Categorie: SF & Fantasy

La vânzare pe: Librăria Online Libris

Seria: SAGA AMURG

Alte Volume: Amurg Partea I, Amurg Partea II,  Eclipsa, Zori de zi

Bine ați revenit pe blogul meu. Ieri am reușit să termin „Lună Nouă”, volumul numărul II din Seria Saga Amurg primit de la Librăria Online Libris. Volumul a reușit să îmi confirme, din nou, că în comparație cu filmele, cărțile sunt mult mai bune. Cei care nu au avut ocazia să îl citească, ar trebui să o facă. Acțiunea nu este 100% la fel ca în film, iar cartea reușește să surprindă mult mai bine zbuciumul prin care trece protagonista.

Povestea noastră începe printr-un vis, mai mult întreaga poveste se va axa pe mai multe vise, care se schimbă în funcție de stările Bellei sau de evenimentele care au loc. De această dată Bella are impresia că o vede pe bunica ei alături de tânărul vampir, dar mai apoi își dă seama că defapt ea este alături de Edward. Teama de a deveni bătrână și urâtă este tot mai puternică, chiar dacă ea a împlinit doar 18 ani.

Pentru ziua de naștere a Bellei familia Cullen a pregătit o petrecere surpriză, lucrurile însă vor lua o întorsătură neașteptată și Bella va fi pusă în pericol. La fel ca și Bella și Edward are o teamă, aceea de a își răni sau chiar pierde iubita. Tocmai de aceea vampirul va lua o decizie ce va schimba viețile ambilor. După o discuție cu Edward, Bella se trezește singură, iar promisiunea făcută de tânăr („Va fi ca și cum nu aș fi existat”) o conduce încet spre prăpastia depresiei.

Lună Nouă” ne aduce în prim-plan și o lume nouă. Jacob începe să își facă simțită prezența în viața Bellei și pas cu pas aceasta începe să zâmbească din nou. Fetei îi este greu să îi reziste chipeșului băiat, mai ales că alături de el descoperă o lume nouă, o lume a persoanelor „calde”. În momentul în care și Jake începe să o evite Bella este decisă să afle adevărul. Povestea pe care tânărul i-a spus-o în primul volum începe să prindă contur, iar tânăra trebuie să ia o nouă decizie.

FRAGMENT:

Alice stătea nemișcată la baza scărilor.

• Bella, spuse ea înnecându-se.

M-am ridicat în picioare și am alergat lângă ea. Privirea îi era pierdută undeva departe, era trasă la față și albă ca varul. Corpul ei subțire tremura din cauza unei tulburări interioare.

• Alice, ce se întâmplă? am strigat. I-am pus mâinile pe față, încercând să o calmez.

Privi țintă în ochii mei.

• Edward, a fost tot ce a șoptit.

Corpul meu a reacționat mai repede decât a fost în stare mintea mea să priceapă implicațiile răspunsului ei. La început nu am înțeles de ce se învârtea camera cu mine sau de unde venea vâjâitul din urechile mele. Mintea mea era incapabilă să înțeleagă de ce Alice se albise la față și ce legătură avea asta cu Edward, în timp ce corpul mi se legăna, cătând izbăvirea inconștienție înainte să mă izbească realitatea.

Totuși nu lucrurile nu sunt deloc ușoare. Ce se întâmplă atunci când Bella își dă seama că dacă este în pericol poate auzi vocea lui Eduard? Ce secret ascunde Jake și de ce îi este teamă că o va răni pe Bella? Cu cine va rămâne în final tânăra? Ce lume v-a alege în final Bella? Ei bine toate acestea le puteți afla citind „Lună Nouă”.

Toate volumele, din Seria Saga Amurg, sunt disponibile spre vânzare pe Librăria Online Libris. De asemenea de pe acest site veți putea cumpăra multe cărți interesante și la prețuri accesibile. Dacă alegeți să îi urmăriți pe facebook, veți putea fi la curent cu cele mai noi oferte și promoții. În plus dacă cumpărați toate cărțile din Saga Amurg în același timp vă veți putea bucura și de transport gratuit.