Cum sa ai un team building de succes?

Cum sa ai un team building de succes?

Team building-ul se definește ca fiind un proces de dezvoltare și motivare a grupului de angajați în așa fel încât, aceștia să devin o echipa în adevăratul sens al cuvântului. Cu trecerea anilor, tot mai mulți angajatori optează pentru o activitate de acest fel, cel puțin o dată pe an. Și aleg să ia parte la astfel de activități pentru a întări relațiile dintre angajați, a se cunoaște mai bine și nu în ultimul rând, pentru a se distra împreună. Întrebarea însă este, cum poți să ai un team building de succes?

Tocmai pentru a-ți răspunde la această întrebare și pentru a te ajuta să organizezi un team building de succes pentru tine și echipa ta, am ales să scriem acest articol. Înainte să pornești într-o astfel de aventură sunt câteva lucruri importante de făcut și câteva aspecte de care trebuie să ții cont pentru ca această ieșire să aibă succes.

1. Alege o echipa profesionistă în organizarea team building-urilor

Alegând o echipa profesionistă este primul pas pe care îl faci pentru a te asigura că team building-ul în care urmează să mergeți va avea succes. O echipa profesionistă va știi exact cum să organizeze totul în așa fel încât efectele team building-ului să fie vizibile încă din primele zile. Recomandarea noastră de azi în ceea ce privește organizarea team building-ului, este Vertical Adventure.

Aceștia organizează preponderent team building-uri outdoor, între 1-7 zile. Înainte de a porni în aventură, aceștia stabilesc împreună cu angajatorul care sunt obiectivele companiei și ce își doresc aceștia de la acest team building. Luând în considerare obiectivele clar definite ale companiei, încep să construiască un program și un scenariu.

În acest program vor fi introduse activități mai mult sau mai puțin extreme, de echipă sau individuale astfel încât să reprezinte obstacole și situații inedite prin care participanții trebuie să treacă împingându-și limitele personale, pentru a îndeplini misiunea dată. Astfel, tu ca angajator, te asiguri că obiectivele echipei vor fi îndeplinite și că rezultatele se vor vedea în cel mai scurt timp posibil.

2. Alege perioada anului

Înainte să anunți pe toate lumea data exactă a plecării în team building, sfatul nostru este să faci o mică ședința cu toată echipa și să stabiliți împreună cel puțin perioada aproximativă în care toată lumea ar fi de acord și disponibilă din punct de vedere al timpului. Este important să te consulți cu angajați tăi pentru ca această activitate să fie văzută că fiind una relaxantă și amuzantă, și nu ca una obligatorie. De asemenea, puteți să vă consultați și cu echipa organizatoare pentru a alege cea mai potrivită perioadă.

3. Alege locația și activitățile potrivite

La fel de importante sunt și alegerea locației și a activităților, deoarece mai ales locația trebuie să fie pe placul tuturor. Asta înseamnă în același timp să nu fie foarte departe de orașul în care va desfășurați activitatea, să fie o zona cu natură deosebită și să fie relaxantă. Cei de la Vertical Adventure organizează team building-uri în mai multe zone ale României, cum ar fi: Cheile Nerei, Valea Cernei, Văliug, Clisura Dunării, Brebu sau Gărâna și alte zone apropiate de Timișoara. De asemenea, activitățile puteți să le stabiliți mai întâi împreună cu echipa de la birou și mai apoi să le definitivați cu cei ce urmează să va organizeze team building-ul.

Acum că ai aflat cum poți să ai un team building de succes, poți să începi organizarea fără a mai stai pe gânduri. Ține cont de aceste 3 aspecte importante și asigura-te de succesul activităților și de efectul pozitiv asupra echipei tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Checkbox GDPR is required

*

Sunt de acord

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.