Cum găsim un broker asigurari contactless?

Bine ați revenit, dragile mele cititoare! Așa cum probabil deja știți nu am carnetul. Sincer până acum 1 an nici nu mă gândeam să îl obțin, dar apoi am înțeles cât de important este. Pe 2023 mi-am propus ca după finalizarea masterului să îmi iau și carnetul. Viața a făcut însă să mă obișnuiesc cu viața de șofer mai repede. Mai exact locul meu de muncă presupune, printre altele, și să am grijă ca șoferii să nu primească amenzi pentru lucruri minore.

Atunci când șoferii primesc amenzi pentru condus eu nu am nici o treabă, dar atunci când amenda vine pentru că nu au avut RCA sau ITP eu sunt trasă la răspundere. Tocmai de aceea mi s-a comunicat că trebuie să înștiințez șoferii când și ce trebuie să facă pentru a nu avea probleme cu poliția. La început am crezut că acest proces este ușor, pun pe calendar o alarmă și asta este. Lucrurile nu sunt însă așa pentru că șoferii au multe obligații și noi avem mai multe mașini.

Când îmi pierdusem speranța că aș putea găsi o soluție pentru a îmi organiza eficient această planificare am găsit broker asigurari contactless. Acum nu mai trebuie să te deplasezi la birouri pentru a obține o poliță de asigurare. Serviciile unui consultant financiar de asigurări online te pot ajuta să economisești timp și să găsești cea mai bună ofertă pentru nevoile tale specifice. Aceștia îți pot furniza informații în timp real despre prețuri, avantaje și acoperirea daunelor, astfel încât să poți alege polița potrivită din oferta tuturor asiguratorilor disponibili.

La ce broker asigurări putem apela?

Asigurări Contactless oferă consultanță personalizată și management complet al asigurărilor la distanță, fără birocrație. Scopul principal al acestei agenții este de a eficientiza timpul și resursele clienților, oferindu-le oferte personalizate în funcție de nevoi și buget. Aceștia mi-au atras atenția pentru că oferă și prețuri pe site. Mai exact ei informează clienții despre prețurile de la care pornește fiecare asigurare în parte. După aceea, în funcție de dorințele clientului se calculează un preț final.

Ei s-au dovedit a fi soluția de care aveam nevoie pentru muncă. Acum am introdus toate mașinile pe site-ul lor, iar atunci când trebuie realizată o asigurare sau inspecție primesc notificare. Îmi place că ei se ocupă de tot ce înseamnă organizare și notificare. Eu trebuie doar să fiu atentă la notificări și la realizarea plăților.

Un alt lucru care mi-a plăcut la ei este că după ce alegi o asigurare ei îți prezintă ofertele de la un număr foarte mare de firme. Mai apoi decizia ne aparține nouă, clienților. Pentru mine această căutare ar fi fost una foarte complicată pentru că este dificil să cauți informații de la toate firmele. Așa ai un consultant care este dispus să îți ofere răspuns la toate întrebările.

Nu în ultimul rând mi-a plăcut foarte mult că la ei totul se face online. Fie că vorbim despre website sau telefon, mereu ai acces la un consultant și la oferte. Acest lucru este foarte util mai ales dacă nu aveți timp să mergeți fizic la diverse firme și să le aflați ofertele. Voi ce părere aveți despre această opțiune?

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.